De BaanVerkeersadviesis, sedert de oprichting in 2018, een steeds bekendere naam geworden in verkeerskundig Nederland. Tot nu toe voerde ikzelf (Dirk de Baan) de opdrachten uit of deed dat in samenwerking met anderen. Nu is een volgende stap aan de orde: uitbreiding van het werkpakket én verbreding van de expertise. Daarom ben ik op zoek naar één, twee of drie verkeerskundigen en/of een verkeerskundig ontwerper! Zo kunnen we samen een sterk team vormen en (samen) werken aan interessante projecten.
Er zijn wel wat eisen en wensen... Natuurlijk heb ik wel wat eisen en wensen waaraan je moet voldoen voordat ik je aanneem. Allereerst ligt je hart bij verkeer, mobiliteit, verkeersveiligheid, veilig wegontwerp en/of parkeervraagstukken. Je hebt een hbo- of wo-diploma en al meerdere jaren werkervaring in het verkeerskundige werkveld. Misschien ben je ook nog handig met b.v. ArcGIS of QGIS, ben je zelf ook een verkeersveiligheidsauditor of heb je misschien nog andere talenten. Allemaal goed. Geen dag en geen project is hetzelfde en soms is het hectisch omdat er een rapport opgeleverd moet worden. Daarom ben je gedreven, flexibel en nieuwsgierig en wil je best een keer een avondje extra werken om het rapport af te krijgen of een informatieavond bij te wonen. Die extra uren neem je op een ander moment vrij; geen probleem. Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift voor de volle 100%. Omdat we altijd met opdrachtgevers te maken hebben, heb je goede communicatieve vaardigheden en oog voor verschillende belangen, voor politieke en bestuurlijke verhoudingen en voor de omgeving die met een project te maken heeft of krijgt.
Maar daar krijg je ook wat voor terug! Werken aan interessante projecten levert, naast tevreden klanten, ook voor jezelf voldoening op én leer je elke dag weer wat bij doordat elk project zijn eigen uitdagingen en aanpak kent. Je expertise en creativiteit worden aangespoord omdat je een op maat gesneden aanpak bedenkt en die verwoordt in een offerte. Daarbij is er veel ruimte voor eigen initiatief door bijvoorbeeld zelf acquisitie te doen om juist díe projecten binnen te slepen die jou interessant lijken. Als zo'n project tot een opdracht leidt, dan geeft dat je best een boost. Veel vrijheid dus voor je eigen ontwikkeling en ideeën. Natuurlijk coach ik je waar dat nodig is, maar mogelijk kun je projecten al zelfstandig uitvoeren of groei je daar naar toe. Dit is afhankelijk van de jaren ervaring die je al hebt opgedaan.
Dan de arbeidsvoorwaarden! Een goed salaris met 8% vakantiegeld, pensioenbijdrage én budget om jezelf verder te ontwikkelen via een (aanvullende) opleiding, cursus of training. Verder heb je 25 vakantiedagen (bij 40-urige werkweek) per jaar en kun je een deel van de tijd thuis werken met de laptop en telefoon die je ter beschikking worden gesteld. Ook krijgt je een NS-business card (geschikt voor alle OV) waarmee je duurzaam naar opdrachtgevers reist (als dat ook voor jou handig is) en is er een km-vergoeding als je met de auto naar opdrachtgevers moet reizen of ergens moet gaan schouwen. Voor een (ervaren) projectleider behoort een elektrische leaseauto tot de mogelijkheden. Woon je dichtbij, dan kan dat ook een leasefiets zijn.
Is je interesse gewekt en ben je enthousiast? Ben je enthousiast voor een baan bij De BaanVerkeersadvies en vind je het een uitdaging of juist spannend om 28 tot 40 uur bij een klein adviesbureau te werken en je in te zetten voor de groei ervan? Neem dan contact op met mij via telefoon 06 - 20 60 43 35 óf via email: [email protected]. We maken dan een afspraak voor een nadere kennismaking in mijn kantoor in Elspeet en kijken of we met elkaar verder willen. Daarbij is het handig als je vooraf je CV en motivatie aan mij toestuurt.